amigurumi

amigurumi

czwartek, 20 listopada 2014

witam i zaczynam

Witam wszystkich, którzy specjalnie lub przypadkiem odwiedzają mój blog. Zakładam go po to, żeby zrobić porządek z moimi notatkami, zdjęciami, zainteresowaniami... i po to, żeby móc kiedyś do nich wrócić.
Moje zainteresowania głównie obracają się w kręgu handmade, czyli robótek ręcznych, jakkolwiek ogólnie to brzmi ;) Wszystko co można wykonać w domu, bez specjalistycznych narzędzi, to jest to, co lubię najbardziej... i jeśli danej dziedziny jeszcze nie spróbowałam, to w przyszłości na pewno wypróbuję.
Aktualnie (od roku) jestem na etapie szydełkowania i poznawania dosłownie wszystkiego, co można wydziergać szydełkiem. Zaczynałam od szaliczków i prostych podkładek pod kubki. Teraz robię maskotki i czapki. Zamierzam jeszcze przejść przez serwetki, kocyki, butki dla dzieci, ozdoby świąteczne itd.... Mam nadzieję, że pomysłów i oczywiście funduszy, wystarczy mi przynajmniej na najbliższy rok :)
Postaram się umieszczać tutaj zdjęcia moich prac i ewentualnie wzory, z których korzystam (jeśli korzystam). Poukładam sobie w ten sposób mój bałagan związany z zaśmiecaniem komputera, no i może komuś jeszcze przydadzą się moje wskazówki :)
Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz